tiistai 12. helmikuuta 2013

Kasvatuslista 2013


Tajusin tuossa äsken, ettei minulla ole ollenkaan kaikkia tämän vuoden lajikkeita kokoavaa kasvatuslistaa. Parissa päivityksessä olen hajanaisesti kertonut mitä olen laittanut itämään ja mitä on milloinkin itänyt. Joten tehdäänpäs pienimuotoinen summa summarum. 



Medusa (C. annuum) 2/2
Vladan's Beauty Pepper (C. annuum) 2/2



Blondie (C. baccatum) 2/2
Fatalii Gourmet Aji Fantasy (C. baccatum) 2/2
Omnicolor (C. baccatum) 2/2

Pequante (C. baccatum) 2/2


Caja Vermelha (C. chinense) 2/2
Cheiro Roxa (C. chinense) 2/2
Fatalii (C. chinense) 2/2
Pimenta Lagrima (C. chinense) 0/2


Turbo Pube (C. pubescens) 2/2
Red Peruvian Rocoto (C. pubescens) 1/2


C. galapagoense 0/2+4
Ulupica, Large (C. cardenasii) 1/2



Viime vuodelta on lisäksi vielä kasvamassa


Bolivian Rainbow (C. annuum)
Cajamarca (C. chinense)
Naga Morich (C chinense)



Nimen perässä oleva numeroinformaatio ilmoittaa kuinka monta itänyttä on kasvamassa suhteessa itämään laitetuista siemenistä, pienellä varauksella tosin. Galapagoensen siemeniä olen salaa lisäillyt mullan lisäksi myös idätyslautalle, mistä merkintä 0/2+4. Muutaman kuolleen taimen olen laittanut uudestaan itämään siemenestä, tarkoituksena saada jokaista lajiketta kasvamaan se 2 kpl. Eihän tämä mikään hurjan pitkä lista ole, mutta ei tuo ole tarkoituskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti